Koristimo kolačiće kako bismo osigurali najbolji učinak i korisničko iskustvo na našoj web stranici. Nastavkom korištenja naše stranice, pristajete na našu upotrebu kolačića u skladu s našom Politikom privatnosti. Nauči više

Miran život u Karaoglanogluu

Restoran 18
Park 3

Opis

Dobrodošli u Karaoglanoglu, šarmantan kvart koji se nalazi u Kireniji, na Sjevernom Kipru. Ovo prekrasno područje nudi savršen spoj mira i udobnosti, što ga čini idealnim mjestom za zvati dom. Sa svojim zadivljujućim prirodnim okruženjem i blizinom osnovnih sadržaja, Karaoglanoglu je tražena destinacija za one koji traže miran, ali dobro povezan način života.

Sada, hajde da uđemo u naš uzbudljiv novi projekat u Karaoglanogluu. Smješten samo 9 km od centra grada, ovaj kompleks nudi lak pristup svim urbanim pogodnostima, a istovremeno pruža spokojan odmor daleko od gužve i gužve. Najbliža plaža udaljena je svega 50 metara, što omogućava stanovnicima da uživaju u suncu, pijesku i moru. Najbliži aerodrom je na povoljnoj lokaciji udaljen samo 49 km za one koji često putuju.

U okviru projekta naći ćete 3-sobne stanove za prodaju na dvije etaže. Svaki stan je promišljeno dizajniran da maksimizira udobnost i funkcionalnost, osiguravajući ugodan životni doživljaj. Projekat se može pohvaliti nizom vrhunskih sadržaja, uključujući osvježavajući bazen, pogodnu parking garažu, dobro opremljenu teretanu, luksuzni spa centar i opuštajuću saunu. Dodatno, dostupan je agregat za nesmetano napajanje strujom, a obezbeđeno je igralište i košarkaški teren za uživanje stanara svih uzrasta. Restoran na licu mjesta nudi ugodan doživljaj objedovanja, dok non-stop osiguranje osigurava mir. Ostale značajne karakteristike uključuju podno grijanje i nadzor kamerom za udobnost i sigurnost.

Tlocrti

Pitajte predstavnika

Amira Lavic
Predstavnik prodaje
+90 538 888 16 16
WhatsApp Telegram
Da bismo Vas kontaktirali, morate popuniti jedan od e-maila ili brojeva telefona.

Izjave Mogli ste pročitati komentare naših kupaca koji su započeli novi život sa Summer Homeom i saznati više o našoj kompaniji.

Alexander Helver

Ruski
Odlično društvo, ljubazni ljudi će pomoći u rješavanju svih problema.

Юлун Мария,  Москва
Юлун Мария, Москва

Ruski
  Želim izraziti duboku zahvalnost cijelom timu SUMMER HOMA i odvojeno našoj menadžerki Tatjani!   Nakon popunjavanja prijave na Instagramu za odabir stanova za iznajmljivanje, menadžer Tatyana nas je kontaktirala u kratkom vremenu, detaljno nas informišući o karakteristikama Alanje. Procijenjena cijena apartmana i karakteristike odabira određenog područja! Tatyana nam je za kratko vrijeme pripremila najbolje opcije apartmana na osnovu naših želja, pružila fotografije i video zapise kompleksa! Takođe, pomogla je u organizaciji pojedinačnog transfera sa aerodroma i natrag! Tokom ostatka pomagala je u brzom rješavanju tekućih problema! Naš odmor bio je za vrijeme pandemije, a zbog otkazanih letova između Rusije i Turske morali smo dugo produžiti najam apartmana! U tom trenutku Tatyana se pokazala kao profesionalna zaposlenica, razgovarajući s vlasnicima stanova o najnižoj mogućoj cijeni najma! Zahvaljujući dobro koordiniranom radu cijelog tima, ostavili smo nam ugodne uspomene s našeg odmora!   Ako i dalje sumnjate u odabir hotela ili samostalni odmor u apartmanu, toplo preporučujem da odaberete apartman! Tada niste vezani za obroke i aktivnosti hotela. Vi odlučujete koje proizvode želite kupiti u koji restoran ići i na kojoj plaži se opustiti!   Ako planirate kupiti ili iznajmiti apartmane u Alanji, onda je Summer Home nesumnjivo najbolja u ovom poslu! Također, SUMMER HOME ima svoj YouTube kanal, gdje detaljno govore o osobenostima života u Alanji, mjestima koja treba posjetiti, tržištima, troškovima proizvoda itd. Želio bih od srca zahvaliti cijelom timu SUMMER HOME i nadam se brzom povratku u sunčanu Alanju.

Ермек Мухамедиев. Алма-Аты

Sretna sam što sam kontaktirala Summer HOME. Posebno želim spomenuti menadžerku Oksanu Yalcin. Od trenutka kada smo počeli tražiti stan za kupnju, ona nas je pratila cijelim putem. Želim da se zahvalim kompaniji, posebno Oksani. Oni su vrlo pouzdani ljudi. Ne gubi vrijeme jer je što prije odgovorila na sva naša pitanja. Želim kompaniji prosperitet i sreću u Oksaninom ličnom životu!

Mr. Noori

Dutch
Poslovanje sa Summer Homes je jedna od najboljih ponuda koje sam napravio. Nakon pregleda brojnih nekretnina i komunikacije sa nekoliko agencija za nekretnine širom države, konačno sam došao u kontakt sa gospođom Isik koja je bila transparentna i iskrena kroz cijeli proces. Kupio sam nekretninu iz Malezije bez posjete zemlji. Transparentnost, pouzdanost i konzistentnost informacija su osnove koje tražim za svaki posao, a Summer Homes nudi sva tri. Definitivno se radujem što ću se baviti Summer Homes u bliskoj budućnosti.

Mr. Riad Lambaz

Francuski
  Najbolja odluka koju sam donio, za kojom nikada neću požaliti, bila je kupovina stana putem SUMMER HOME u Alanji. Sve je bilo predivno i jednostavno savršeno. Svaki put kad bih htio nešto drugo, SUMMER HOME i dalje udovoljava mojim željama. Preporučiću ga svojoj porodici i prijateljima. I toliko sam srećan da nisam propustio ovu priliku. Hvala Summer home..

Carine De Gusseme & Franky Vekens

Dutch
Dugo smo se veselili stanu u Alanji, regiji Avsallar. Kontaktirali smo Summer House putem interneta. Tokom svog godišnjeg odmora u junu posjetili smo prekrasne apartmane sa Summer Homeom. Naše ugodno gnijezdo pronašli smo u vrtu Orion VII / Olive Garden i vrlo smo zadovoljni našom odlukom. Izvrsna usluga ekipe Summer Home, prije kupovine, sav posao na papiru, nakon kupovine ... kratko, sve je proteklo u redu. Posebna zahvala Işık koja nam je dobro pomogla na našem jeziku, holandskom. Stvarno elegantna i super dama  Pozdrav Carine & Franky iz Belgije.
Neke recenzije se automatski prevode na vaš jezik radi poboljšanja vašeg iskustva.

Slična svojstva

• 205m
  • 34.8km

€290 000 Posljednje ažuriranje: 05 Septembra 2022

Odlični apartmani sa pogledom na more i planinu u Lapti

• 2 Spavaca soba
  • 66m² - 81m²
  • 200m
  • 56km

Od €190 000 Posljednje ažuriranje: 03 Januar 2024

Ugodan stan sa prekrasnim pogledom na more

• 1, 2 Spavaće sobe

• 200m
  • 33km

€653 000 Posljednje ažuriranje: 11 Mart 2024

Povežite se s nama s bilo kojeg mjesta

Jedan klik vas dijeli od savjeta naših stručnih agenata.